06 mars 2007

Mars - den første vårmåneden

Joda, det har snødd og snødd enda noen dager, men i det siste har det gått over til regn. Da forsvinner jo snøen heldigvis.

I går morges skulle jeg opp allerede 6.30 og hadde stilt to klokker for å vekke meg. I løpet av natta hadde pus bedt om å blir sleppt ut og da satte jeg vinduet opp slik at hu kan hoppe inn sjøl uten at jeg må stå opp for å hjelpe henne. Klokka blei 6.30 og vel så det og klokkene kimte. Men jeg hørte dem ikke. Fordi: Det er VÅR!! Og fuglene piper og bråker og lager et leven uten sidestykke og det likner til forveksling på kiminga til klokkene mine. Antakelig holdt kiminga på i 10 minutter før jeg våkna. Litt artig historie det da...

Har vært gjennom to av litteraturpresentasjonene alt. Akershus får sin f.k torsdag og Buskerud torsdagen etter. Det går ganske greit og jeg trur styrken til gruppa er at vi er så ulike hverandre. Totalt sett blir det ikke kjedelig å høre på oss, men tvert imot ganske levende vil jeg tru.

I kveld skal jeg på Tolvskillingsoperaen med min venninne R. Det blir hyggelig og ganske spennende. Har aldri sett den før, men veit at det er en del kjente sanger som er derfra. Gleder meg!! :)

Ingen kommentarer: