12 juli 2007

Rally i Trøndelag




Man har vært på rally i Trøndelag. Som nevnt tidligere her på bloggen, var dette årets store hendelse i den lille grenda R bor i. Joda, jeg stilte selvsagt!
Det var riktig så sosialt! Fikk hilse på flere av naboene til min kjære venn, og vi grilla og kosa oss i pausen.
Selve løpet gikk i to runder, først klokka 9 og så igjen rundt 12. Det gikk rimelig fort med de bilane!! Gjennomsnittsfarta var visst 120 km/t. Det er fort det!! Vi satt helt inntil vegen der de kjørte, men ikke farlig til. Skjønt, det var risikabelt nok... Store steiner spratt fra vegen og inn der vi satt. Vi fant tilogmed en stein oppi karbonadeemballasjen!! Det gikk unna, det får'n si.
Det første bildet viser R og meg, benka til rally. Svigermor i bakgrunnen. Det andre bildet viser en av de første bilene i rittet. Den kjørte så fort at det var vanskelig å ta bilde. Men jeg synes dette blei ganske bra.

Jeg trur jeg skal komme tilbake til andre ting fra den helga etterhvert. Jeg kjenner jeg er rimelig klar for senga nå.
Natti, natti...




Ingen kommentarer: