26 juni 2007

Juni er snart slutt alt...

Merkelige greier - tida bare flyr avgårde. Siste helga i juni er svært nær forestående og jeg forstår ikke hvor denne måneden er blitt av.
At juni er over betyr også at vikariatet mitt på biblioteket er halvgått. Hva som skjer med hensyn til jobb etter august vet jeg ikke enda. Det er skummelt, men også ganske godt. Jeg har søkt noen jobber, også andre typer enn bibliotekarjobber, men ikke fått napp. Så vi får bare se hvordan det går. Jeg er ganske sikker på at det ordner seg.

I morgen skal jeg ut på Veierland og besøke katte- og hønsevakten venninne R. Som jeg pleier å besøke hvert år. Det er riktig så hyggelig!! I år skal ei felles venninne være med og vi skal lage litt middag og kaffe og prate høll i hue på hverandre... Det blir kos!! :)

Torsdag setter jeg nesa nordover igjen. Skal besøke trøndern min. Det hadde holdt i lange baner å "bare" besøke han, sjølsagt, men denne gangen skal det i tillegg være rally i den lille grenda han bor. Årets store hendelse der! Det må man bare få med seg, må vite! Sikkert mye lyd og antakelig blir det regn (blir det ikke alltid det når en skal stå og glo i skauen?) eller altfor varmt... Tar med paraply, sydvest, skjorts og solkrem jeg. Da er jeg passelig helgardert.

Ute i hagen min blomstrer Astrid Lindgren. Rosa og vakker! I går var det en grein som var knekt under vekta av blomstene. Full flor hos Astrid Lindgren!!

Ingen kommentarer: